Regulamin sklepu internetowego www.same-sztosy.pl

1. Postanowienia og贸lne

1.1. Sklep internetowy www.same-sztosy.pl (dalej „Sklep”) jest prowadzony przez YOSNELLA B2B KORNELIA WI艢NIEWSKA, z siedzib膮 Podzamcze 11A; 82-500 Kwidzyn, NIP: 5811978162.
1.2. Sklep prowadzi sprzeda偶 detaliczn膮 za po艣rednictwem internetu, oferuj膮c produkty w zakresie sprzeda偶y artyku艂贸w dekoracyjnych oraz r臋kodzie艂a.
1.3. Regulamin okre艣la zasady korzystania ze Sklepu, warunki zawierania umowy sprzeda偶y, a tak偶e prawa i obowi膮zki Stron umowy.
1.4. Klient, dokonuj膮c zakupu w Sklepie, akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatno艣ci.


2. Warunki korzystania ze sklepu

2.1. Korzystanie ze Sklepu jest mo偶liwe wy艂膮cznie na urz膮dzeniach z dost臋pem do internetu i przegl膮dark膮 internetow膮.
2.2. Sk艂adaj膮c zam贸wienie, Klient o艣wiadcza, 偶e zapozna艂 si臋 z tre艣ci膮 Regulaminu oraz Polityk膮 Prywatno艣ci.
2.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zako艅czenia dzia艂alno艣ci Sklepu w dowolnym momencie, bez obowi膮zku wcze艣niejszego powiadomienia Klient贸w.


3. Sk艂adanie zam贸wie艅

3.1. Zam贸wienia sk艂adane s膮 za po艣rednictwem formularza dost臋pnego na stronie Sklepu.
3.2. Zam贸wienie staje si臋 wi膮偶膮ce po jego z艂o偶eniu i potwierdzeniu przez Sklep.
3.3. Po z艂o偶eniu zam贸wienia, Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyj臋cia zam贸wienia do realizacji.
3.4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zam贸wienia w przypadku, gdy:

  • Produkt jest niedost臋pny,
  • Podane dane kontaktowe s膮 nieprawdziwe,
  • P艂atno艣膰 nie zostanie zrealizowana w wyznaczonym terminie.

4. Ceny i p艂atno艣ci

4.1. Wszystkie ceny podawane na stronie Sklepu s膮 cenami brutto (zawieraj膮 podatek VAT).
4.2. Ceny nie obejmuj膮 koszt贸w dostawy, kt贸re b臋d膮 dodane do warto艣ci zam贸wienia w trakcie sk艂adania zam贸wienia.
4.3. Sklep oferuje nast臋puj膮ce metody p艂atno艣ci:

  • Przelew bankowy,
  • P艂atno艣ci online (np. Przelewy24, PayU),
  • P艂atno艣膰 za pobraniem (tylko przy zam贸wieniach dostarczanych kurierem lub do paczkomatu).

4.4. P艂atno艣膰 za zam贸wienie powinna nast膮pi膰 w terminie 7 dni roboczych od momentu z艂o偶enia zam贸wienia. Po up艂ywie tego czasu zam贸wienie zostaje anulowane.


5. Dostawa

5.1. Sklep realizuje zam贸wienia na terenie Polski.
5.2. Dostawa zam贸wionych produkt贸w odbywa si臋 za po艣rednictwem:

  • Przesy艂ek kurierskich (np. DPD, InPost),
  • Paczkomat贸w InPost.
    5.3. Koszty dostawy s膮 zale偶ne od wybranego sposobu dostawy i wagi zam贸wienia. Koszt dostawy b臋dzie widoczny przed finalizacj膮 zam贸wienia.
    5.4. Czas realizacji zam贸wienia wynosi maksymalnie 24 godziny robocze od momentu potwierdzenia zam贸wienia (z wyj膮tkiem produkt贸w na zam贸wienie lub okres贸w promocji, kiedy czas realizacji mo偶e si臋 wyd艂u偶y膰).
    5.5. Klient otrzymuje powiadomienie e-mail z numerem 艣ledzenia paczki, w przypadku przesy艂ki kurierskiej lub paczkomatu.

6. Prawo do odst膮pienia od umowy (Zwroty)

6.1. Klient ma prawo do odst膮pienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
6.2. W celu skorzystania z prawa do odst膮pienia, Klient musi poinformowa膰 Sklep o swojej decyzji za pomoc膮 formularza zwrotu, kt贸ry nale偶y wys艂a膰 na adres e-mail Sklepu.
6.3. Towar musi by膰 zwr贸cony na koszt Klienta, nieu偶ywany, w oryginalnym opakowaniu i zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
6.4. Zwrot towaru nast臋puje na adres wskazany przez Sklep.
6.5. Sklep dokona zwrotu 艣rodk贸w na rachunek bankowy Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwr贸conego towaru, pod warunkiem spe艂nienia warunk贸w zwrotu. 

6.6. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyj臋cia zwrotu w przypadku, gdy towar jest uszkodzony, u偶ywany lub niekompletny.


7. Reklamacje

7.1. Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku, gdy produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania zam贸wienia.
7.2. Reklamacj臋 nale偶y zg艂osi膰 za pomoc膮 formularza reklamacji dost臋pnego na stronie Sklepu lub wys艂a膰 wiadomo艣膰 e-mail na adres [adres e-mail do reklamacji].
7.3. Po rozpatrzeniu reklamacji, Klient otrzymuje decyzj臋 o sposobie rozwi膮zania sprawy.
7.4. W przypadku pozytywnej decyzji reklamacyjnej, Klient ma obowi膮zek odes艂a膰 reklamowany towar na koszt w艂asny do Sklepu.
7.5. Sklep pokrywa koszty przesy艂ki w przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadn膮.
7.6. Reklamowany towar powinien by膰 zwr贸cony w oryginalnym opakowaniu, w stanie nieuszkodzonym.


8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych Klient贸w jest YOSNELLA B2B KORNELIA WI艢NIEWSKA.
8.2. Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami prawa i Polityk膮 Prywatno艣ci.
8.3. Dane osobowe Klienta b臋d膮 przetwarzane w celu realizacji zam贸wie艅, obs艂ugi reklamacji, wystawiania faktur i w celach marketingowych, je艣li Klient wyrazi艂 na to zgod臋.
8.4. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce ochrony danych osobowych znajduj膮 si臋 w zak艂adce Polityka prywatno艣ci.


9. Postanowienia ko艅cowe

9.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany tre艣ci Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany wchodz膮 w 偶ycie w momencie ich opublikowania na stronie Sklepu.
9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maj膮 przepisy prawa cywilnego, w tym Kodeksu cywilnego.
9.3. Spory wynik艂e z umowy sprzeda偶y b臋d膮 rozstrzygane przez w艂a艣ciwy s膮d powszechn